Service
Tevreden klanten zijn voor ons het belangrijkste. Daarom zijn wij ook in het weekend bereikbaar voor vragen en zullen we altijd binnen 24 uur reageren op je verzoek via het contactformulier, ons e-mailadres of Facebook Messenger. Schroom dus niet om contact met ons op te nemen voor vragen over een product, je bestelling of andere onderwerpen.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mindfulhobbys.nl. Wij zullen dan onze uiterste beste doen om tot een oplossing te komen.
In het zeer uitzonderlijke geval dat we er niet samen uitkomen het sinds 15 februari 2016 voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.